Kramat Jati

PESTA PARJOLO, PARNINGOTAN HAHEHEON NI TUHAN JESUS

PESTA PARHAHEHEON (klik..)


PARTURE NI PESTA PARJOLO, PARNINGOTAN HAHEHEON NI TUHAN JESUS

SE HKBP DISTRIK VIII DKI JAKARTA RAYA

Tema : “HAPORSEAI MA KRISTUS NAUNG HEHE I”

(Johannes 20:24-31)

Minggu, 21 April 2019



Pangaradeon

–     Parhalado Prosesi mamasuhi gareja  manuju langgatan

      (diiringi electon / musik– mangendehon No. 633) Continue reading “PESTA PARJOLO, PARNINGOTAN HAHEHEON NI TUHAN JESUS”

Posted in Jumat Agung, PassionTagged

golgota acara peringatan kematian kristus 2019

GOLGOTA

“Punguan na hohom di parningotan ni hamamate ni Tuhanta Jesus”

HKBP KRAMAT JATI ACARA – PUKUL 14.00 WIB


Ende No. 88:1,4 (BL 106)

1. Jesusku naung manobus ahu, sai naeng haholonganhu Ho; Tu dolok Golgata Ho laho, nionjar ru holongMu do, Hupuji nasa asiMi alai gumodang holongMi,

4. Bagas uhirhon to rohangku panghophopMi humophop au; Tu si ma togu pingkiranhu guru di Ho sambing ma au, Hupuji nasa asiMi alai gumodang holongMi. Continue reading “golgota acara peringatan kematian kristus 2019”

Posted in Jumat AgungTagged ,

ACARA PARNINGOTAN ARI HAMAMATE NI TUHAN JESUS

ACARA PARNINGOTAN ARI HAMAMATE NI TUHAN JESUS



AMPE TU JESUS DO BURA NI DOSANTA

(Markus 15:22-32)

HKBP  DISTRIK VIII DKI JAKARTA, 19 April 2019


  1. JOUJOU TU PARSAORAN (L: Liturgis; R: Ruas)

L         : Huria ni Kristus! Marpungu do hita di tingki on, marningot jala manghamauliatehon balga ni holong ni roha ni Tuhanta tu hita, na rade Ibana sumeahon hosaNa di hau pinarsilang  laho mamorsan dosanta. Continue reading “ACARA PARNINGOTAN ARI HAMAMATE NI TUHAN JESUS”

Posted in Jumat Agung, Passion

TATA IBADAH PERINGATAN HARI KEMATIAN TUHAN YESUS

TATA IBADAH PERINGATAN HARI KEMATIAN TUHAN YESUS

 YESUS TERKUTUK KARENA DOSA KITA ( Markus 15 : 22 32 )  

HKBP  DISTRIK VIII DKI JAKARTA RAYA  19 April 2019



PANGGILAN BERIBADAH (L: liturgis;  J: jemaat)

L       : Jemaat yang dikasihi Tuhan! Hari ini kita bersukacita merayakan pengorbanan Yesus untuk menebus kita dari dosa dan maut melalui penderitaan dan kematianNya di kayu salib.

J        : Terpujilah  Tuhan, atas kasih-Nya dan keajaiban yang dilakukan-Nya terhadap umat manusia

L       :  Tak terbilang limpah rahmatNya pada kita, tak terhitung anugerahNya, betapa agung dan mulia. Karena itu marilah kita memasuki pelataranNya dengan  hati yang tertuju kepada-Nya, menyanyikan “Yesus Sumber Kehidupan”

J        : Menyanyikan BN.No. 81:1-3 “Yesus Sumber Kehidupan

  1. Yesus sumber kehidupan Jurus’lamat jiwaku. Kau kalahkan kematian musuh kehdiupanku. Kau disalib sampai mati, agar hidupku abadi. Ref: Puji syukur tak henti kepadaMu kuberi.
  2. Penghinaan dan cercaan diludahi didera. Fitnah tali dan tamparan Kau terima semua. Agar aku tak binasa dalam dosa dan neraka. Ref: Puji syukur tak henti kepadaMu kuberi.

                —-instrument…(Musik)—

  1. Satu luka di punggungMu didera penyiksaMu. Maka jiwaku terhibur luka hatiku sembuh. Engkau mati disalibkan aku dapat kehidupan. **(jemaat berdiri)

Ref: Puji syukur tak henti kepadaMu kuberi.

  1. VOTUM – INTROITUS – COLLECTA

L       : Di dalam nama Allah Bapa, dan nama AnakNya Tuhan Yesus Kristus, dan nama Roh Kudus yang menciptakan langit dan bumi. Amin. Dan dalam keadaan sebagai manusia, Ia telah merendahkan diri-Nya sendiri, dan taat sampai mati, bahkan sampai mati di kayu Salib.  Di manakah sengatmu hai maut? Di manakah tenaga pembinasamu hai dunia orang mati? Haleluya

J        :  (menyanyikan) Haleluya, Haleluya, Haleluya.

L       : Marilah kita berdoa! Ya Tuhan Yesus Anak domba Allah yang menghapus dosa kami. Kami berdiri di hadapanMu mengingat Engkau yang mati dan tergantung di salib. Kami merasakan betapa beratnya sengsara dan penderitaanMu di Golgata. Kami menundukkan kepala kami mengingat segala dosa kami, yang mengakibatkan kematianMu. Kasihani dan tolonglah kami, agar kami menjadi upah dari segala penderitaanMu,  Amin.

—–jemaat duduk—

  1. Nyanyian KJ. No. 183:2 “Menjulang Nyata Atas Bukit Kala”

          SalibMu, Kristus, tanda pengasihan mengangkat hati yang remuk redam,

          membuat dosa yang tak terperikan di lubuk cinta Tuhan terbenam.

          Di dalam Tuhan kami balik lahir, insan bernoda kini berseri,

          Teruras darah suci yang mengalir di salib pada bukit Kalvari.

  1. HUKUM TAURAT:

L  :            Dengarlah hukum Tuhan yang tertulis dalam Ibrani 12:3 ”Ingatlah selalu   akan Dia, yang tekun menanggung bantahan yang sehebat itu terhadap    diri-Nya dari pihak orang-orang berdosa, supaya kamu jangan menjadi  lemah dan putus asa.” Marilah kita memohon kekuatan dari Tuhan untuk  melakukan yang sesuai dengan hukumNya

J   :            Ya Tuhan Allah, kuatkanlah kami melakukan yang sesuai dengan  hukumMu, Amin.

  1. Nyanyian NKB No.83 : 1-2 “Nun di Bukit Yang Jauh

Nun di bukit yang jauh, tampak kayu salib; lambang kutuk nestapa, cela. Salib itu tempat Tuhan Mahakudus, menebus umat manusia.

   reff : Salib itu ‘ku junjung penuh, hingga tiba saat ajalku.   Salib itu ‘ku rangkul teguh dan mahkota kelak milikku.

Meski salib itu dicela, dicerca, bagiku tiada taranya.  Anak Domba kudus masuk dunia gelap, disalib kar’na dosa dunia.

  1. PENGAKUAN DOSA

L  :         Marilah kita merendahkan hati untuk mengaku dosa kita,  marilah   kita berdoa : Ya Tuhan Allah Bapa kami yang di surga. Engkau mengampuni dosa kami orang yang hina dan tercela ini di dalam       Anak kesayanganMu.

J   :         Kasihanilah kami orang yang berdukacita yang berdosa ini.

L       :  Kami masih belum sepenuhnya mampu meneladani Engkau ya Yesus, sebab ketika kami dihina, kami membalasnya dengan menghina. Perbuatan jahat cenderung kami balas dengan berbuat jahat.

J        :  Padahal FirmanMu mengatakan supaya kami mengalahkan kejahatan dengan kebaikan.

L       :  Tetapkanlah anugerahMu bagi kami dengan kesaksian dan kuasa Roh Kudus, supaya kami terhibur dan datang memanggil Engkau, dan agar segala perbuatan dan kelakuan serta pikiran kami menjadi kemuliaan bagi namaMu yang kudus itu. Amin.

 (saat teduh…..instrumen…..KJ No.183 satu ayat)

L          Janji Tuhan tentang pengampunan dosa kita! Dia yang tidak mengenal dosa telah dibuatNya menjadi dosa karena kita, supaya dalam Dia kita dibenarkan oleh Allah.  Kemuliaan bagi Allah di tempat yang Mahatinggi!

L + J :  Amin               —-jemaat duduk—-

  1. 7. Nyanyian KJ No.149 : 2,4 “Sang Maha Tabib T’lah Dekat”

DiampuniNya dosamu; dengarlah suara Yesus.

Menuju sorga jalanmu bersama Tuhan Yesus.

Baik di dunia yang fana, baik di sorga yang baka,

Yang terindah s’lamanya nama Tuhan Yesus.

Di kancah dosa dan gentar harapku hanya Yesus.

Senang hatiku mendengar mujizat nama Yesus.

Baik di dunia yang fana, baik di sorga yang baka,

Yang terindah s’lamanya nama Tuhan Yesus.

  1. EPISTEL:

L :     Firman Tuhan yang ditetapkan pada peringatan hari kematian Tuhan Yesus hari ini, tertulis dalam Kitab Mika 7:7-13: Tetapi aku ini akan          menunggu-nunggu Tuhan, akan mengharapkan Allah yang menyelamatkan aku, Allahku akan mendengarkan aku.

J :      Janganlah bersukacita atas aku, hai musuhku. Sekalipun aku jatuh, aku  akan bangun pula, sekalipun aku duduk dalam gelap, Tuhan menjadi terangku.

L  :    Aku akan memikul kemarahan Tuhan, sebab aku telah berdosa kepadaNya, sampai Ia memperjuangkan perkaraku dan memberi keadilan kepadaku, membawa aku ke dalam terang, sehingga aku mengalami keadilan-Nya.

J   :    Musuhku akan melihatnya dan dengan malu ia akan menutupi mukanya, dia yang berkata kepadaku” “di mana Tuhan Allahmu?” Mataku akan memandangi dia, sekarang ia diinjak-injak seperti lumpur di jalan.

L  :    Akan datang suatu hari bahwa pagar tembokmu akan dibangun kembali, pada hari itulah perbatasanmu akan diperluas.

J   :    Pada hari itu orang akan menghadap engkau dari Asyur sampai Mesir, dari Mesir sampai sungai Efrat, dari laut ke laut, dari gunung ke gunung.

L  :    Tetapi bumi akan menjadi tandus oleh karena penduduknya, sebagai akibat perbuatan mereka. Demikian Firman Tuhan. Berbahagialah orang yang mendengar Firman Allah serta memeliharanya, Amin.

  1. Nyanyian KJ 37a : 1-2 “Batu Karang Yang Teguh”

Batu Karang yang teguh, Kau tempatku berteduh.

Kar’na dosaku berat dan kuasanya menyesak,

Oh, bersihkan diriku oleh darah lambungMu.

Walau aku berjerih dan menangis tiada henti, apapun usahaku, tak menghapus dosaku. Hanya oleh kurbanMu Kaus’lamatkan diriku.

  1. PENGAKUAN IMAN

L     :  Marilah kita mengaku iman kepercayaan kita, sebagaimana saudara-saudara seiman di seluruh dunia, kita bersama-sama mengucapkannya.

L&J : Aku percaya……dst,  Amin         duduk—

  1. KOOR
  2. MENGENANG TUHAN YESUS YANG MATI DI KAYU SALIB

L       : Jemaat Tuhan yang kekasih di dalam Yesus Kristus!Kematian di kayu salib merupakan aib dan kutuk. Tetapi Yesus tergantung di kayu salib, bukan karena dosaNya, melainkan dosa kitalah yang ditanggungnya.

J        : Ia tidak melakukan dosa, dan tipu daya tidak ada di dalam mulutNya.

L  :    Dia malah mendoakan orang yang menganiaya diriNya, demikian: Ya Bapa, Ampunilah mereka, sebab mereka tidak tahu apa yang mereka perbuat

J   :    Kiranya kasih Tuhan Yesus memenuhi dan memurnikan hati dan pikiranku, dan merangkulku di dalam naungan kasihNya

L  :  Dari Salib itu Yesus menyapaikan kabar baik bagi orang yang memohon pengasihanNya, demikian: Hari ini engkau bersama-sama dengan Aku di Firdaus. Inilah Firman yang menyejukkan hati dan membangkitkan pengharapan, bahwa bagi setiap orang berdosa telah terbuka jalan untuk menerima kasih dan pengampunan dari Tuhan

J   :  (menyanyikan) KJ. No.41 : 1 “ Terbukalah Surga”

          Terbukalah sorga, terpancar terang, sebab Tuhan Yesus berjuang menang.

L  :    Dari Salibnya, Yesus memulihkan hubungan baik di antara sesama manusia khususnya para pengikutNya. Dengan suara yang lembut Ia mengatakan:”ibu inilah anakmu”, dan kepada muridNya yang berada di dekat salibNya ia berkata: inilah ibumu.

J   :    Sesungguhnya salib Yesus adalah Pendamaian, pendamaian antara manusia dengan Allah, dan antara manusia dengan sesamanya.

L  :    Yesus juga menyampaikan ungkapan rasa ketersisihan dan  menahan penderitaan akibat dosa manusia, Ia berkata: Allahku,Allahku, mengapa Engkau meninggalkan aku?Yesus menggantikan kita menyerukannya, agar perasaan ketersisihan dari hadapan Tuhan tidak lagi membayang-bayangi pikiran dan hati kita. -Di tengah rasa sakit dan penderitaan di kayu salib, Yesus  berkata:”Aku haus”

J   :  Di dalam Yesus kita memperoleh air kehidupan, dan barang siapa yang menerima itu, ia tidak akan haus sampai selama-lamanya.

L  :    Menjelang akhir pengorbananNya Ia mengatakan: Sudah selesai”, sebab ketaatanNya atas pekerjaan penebusan itu telah sempurna, dan Ia telah menang atas penderitaan itu. Kemudian Ia berseru dengan suara nyaring: Ya Bapa, kedalam tanganMu kuserahkan nyawaKu”. Sesudah Ia mengatakan itu, Yesus mati.

—-Marilah kita berdiri—-

**(Lonceng gereja dibunyikan 7 kali, diiringi instrument: KJ No.368: Setelah lonceng usai dibunyikan, jemaat menyanyikan KJ No.368)


J   : (menyanyikan) KJ No. 368 : 3 4 “ Pada Kaki SalibMu ”

   Pada kaki salibMu kuingat kurbanMu, dalam jalan hidupku kukenang selalu. SalibMu, salibMu yang kumuliakan, Hingga dalam sorga k’lak ada perhentian.

  Pada kaki salibMu ‘ku tetap percaya, hingga dalam sorga k’lak jiwaku bahagia. SalibMu, salibMu yang kumuliakan, Hingga dalam  sorga k’lak ada perhentian.

  1. KOOR :
  2. PEMBERITAHUAN :
  3. KOOR:
  4. Nyanyian BN88 : 1…“Tuhanku Yesus Penebusku BL.106 (persembahan Ia,Ib)

Tuhanku Yesus penebusku Kau kukasihi s’lamanya.

Karena kasih setiaMu Engkau pergi ke Golgata.

Ref: Kupuji kebaikanMu teristimewa kasihMu.

 Tertunduk oleh penyesalan mengingat pengorbananMu.

Dosakulah yang menyebabkan derita dan sengsaraMu.

Ref: Kupuji kebaikanMu teristimewa kasihMu.

 Betapa ‘kusering menyangkal Kau penyelamat jiwaku.

Dan juga takut memb’ritakan Engkau Penebus dosaku.

Ref: Kupuji kebaikanMu teristimewa kasihMu.

 Ingatkan hatiku selalu segala pengorbananMu.

arahkan s’lalu pikiranku meneladani kasihMu.

Ref: Kupuji kebaikanMu teristimewa kasihMu.

  1. KOTBAH: Markus 15 : 22 41
  2. Nyanyian NKB.125:1“Pandanglah Salib Tuhan 271

(Persembahan II)

‘Ku dengar panggilan Tuhan, ‘ku dengar panggilan Tuhan,

‘ku dengar panggilan Tuhan: “Pikul salib, ikutlah Aku!”  

reff : Aku mau mengikut Dia, aku mau mengikut Dia,

aku mau mengikut Dia, ikut Dia, Yesus, Tuhanku.

‘Ku mau ikut walau sukar, ‘ku mau ikut walau sukar,

‘ku mau ikut walau sukar: ‘kan ‘ku ikut Dia s’lamanya.

   reff : Aku mau mengikut Dia, aku mau mengikut Dia,

aku mau mengikut Dia, ikut Dia, Yesus, Tuhanku.

Meski jalanku mendaki, meski jalanku mendaki,

meski jalanku mendaki: ‘kan ‘ku ikut Dia s’lamanya.

reff : Aku mau mengikut Dia, aku mau mengikut Dia,

aku mau mengikut Dia, ikut Dia, Yesus, Tuhanku.

DilimpahkanNya anug’rah, dilimpahkanNya anug’rah,

dilimpahkanNya anug’rah: dan ‘ku ikut Dia s’lamanya.

reff : Aku mau mengikut Dia, aku mau mengikut Dia,

aku mau mengikut Dia, ikut Dia, Yesus, Tuhanku.

  1. DOA : Persembahan, Kematian Yesus, Bapa Kami, Berkat

( Bagi gereja yang melakukan perjamuan kudus di dalam ibadah, sesudah persembahan kedua dapat melanjutkan ke acara di bawah ini ).



PERJAMUAN KUDUS

Pdt :         Saudara-saudara yang dikasihi Tuhan Yesus Kristus. Kita akan melaksanakan Perjamuan Kudus, sebagaimana diperintahkan Tuhan Yesus sebelum Ia ditangkap dan disalibkan. Marilah kita mempersiapkan hati dan pikiran kita untuk menerima Perjamuan Kudus itu, kita bernyanyi “Yesus Yang Menanggung”

  1. Nyanyian dari KJ. No. 35 : 1 “Tercurah Darah Tuhanku”

Tercurah darah Tuhanku di bukit Golgota; yang mau bertobat, ditebus, terhapus dosanya, terhapus dosanya, terhapus dosanya, yang mau bertobat, ditebus, terhapus dosanya.

  1. Agenda
  1. Nyanyian dari KJ.No.311b:1 “O Anak domba Allah

O Anakdomba Allah, tersembelih di salib, sabar setiap kala, walau ditimpa aib.  Kau tanggung dosa dunia, sengsara seluruhnya. Ampuni kami, o Yesus!

  1. Agenda: Persiapan Perjamuan
  2. Menerima Perjamuan Kudus (di iringi nyanyian jemaat)
  3. Nyanyian dari KJ No. 313 : 1-2 “Hai Berdandanlah Jiwaku”

Hai berdandanlah, jiwaku, tampil dari g’lap dosamu, masuk di terang ceria, bersemaraklah mulia. Kini kau diundang Tuhan turut dalam perjamuan. Maharaja alam raya ingin dikau bersamaNya.

O betapa kurindukan kebajikanMu, ya Tuhan;

air mataku tercurah mendambakan roti sorga;

aku haus ‘kan minuman dari Raja kehidupan.

Dalam makan-minum itu ‘ku bersatu dengan Kristus.

  1. Nyanyian dari KJ No. 381:1-3 ”Yang Maha Kasih”

Yang Mahakasih ya itu Allah; Allah Pengasih pun bagiku.

Aku selamatlah oleh kasihNya, oleh kasihNya kepadaku.

Walau dirantai oleh dosaku, walau dirantai tak terlepas,

Aku selamatlah oleh kasihNya, oleh kasihNya kepadaku.

Walaupun maut upah dosaku, walaupun maut mengancamku,

Aku selamatlah oleh kasihNya, oleh kasihNya kepadaku.

  1. Nyanyian dari KJ No. 26 : 1-4 “Mampirlah dengar Doa”

       Mampirlah, dengar doaku, Yesus Penebus, Orang lain Kauhampiri, jangan jalan t’rus, Yesus, Tuhan, dengar doaku; Orang lain Kauhampiri, jangan jalan t’rus.

Di hadapan takhta rahmat aku menyembah, tunduk dalam penyesalan. Tuhan tolonglah!, Yesus, Tuhan,     dengar doaku;

Orang lain Kauhampiri, jangan jalan trus.

Ini saja andalanku: jasa kurbanku, Hatiku yang hancur luluh buatlah sembuh., Yesus, Tuhan, dengar doaku;

Orang lain Kauhampiri, jangan jalan t’rus.

Kaulah Sumber penghiburan, Raja hidupku. Baik dibumi     baik di Sorga, siapa bandingMu? Yesus, Tuhan, dengar doaku; Orang lain Kauhampiri, jangan jalan t’rus.

  1. Nyanyian dari KJ. No 40 1-3 “Ajaib Benar Anugerah”

Ajaib benar anugerah pembaru hidupku! ‘Ku hilang, buta, bercela; olehnya ‘ku sembuh.

Ketika insaf, ‘ku cemas, sekarang ‘ku lega! Syukur, bebanku t’lah lepas berkat anugerah!

       Di jurang yang penuh jerat terancam jiwaku; anug’rah kupegang erat dan aman pulangku.

  1. Nyanyian dari KJ 367 : 1-2+4 ”PadaMu Tuhan Allahku”

PadaMu, Tuhan dan Allahku, kupersembahkan hidupku:

dariMu jiwa dan ragaku, hanya dalamMu ‘ku teduh.

Hatiku yang Engkau pulihkan padaMu juga kuberikan.

                        Di dalam Yesus Kaunyatakan, ya Bapa, isi hatiMu:

curahan kasih, kesukaan Engkau limpahkan bagiku.

Andaikan orang menyadari, niscaya, Tuhan, Kau dicari.

Betapa Kau mencari aku, hatiMu rindu padaku.

Kauraih aku kepadaMu membuat aku milikMu.

Diriku sudah Kaukasihi, Kau jualah yang aku pilih.

  1. Nyanyian dari KJ. No.395 : 1 “Betapa Indah HariNya ( jemaat berdiri )

“Betapa indah harinya saat kupilih Penebus. Alangkah sukacitanya, kumemb’ritakannya terus. Indahlah harinya Yesus membasuh dosaku. ‘Ku diajari Penebus, berjaga dan berdoa t’rus. Indahlah harinya Yesus membasuh dosaku”

P     : Pujilah Tuhan hai jiwaku, pujilah namaNya yang kudus. Pujilah Tuhan hai jiwaku dan janganlah lupakan segala kebaikanNya

J      : Dia yang mengampuni segala kesalahanmu, yang menyembuhkan segala penyakitmu.

P     : Dia yang menebus hidupmu dari lobang kubur, yang memahkotai engkau dengan kasih setia dan rahmat

J      : Tuhan Allah penuh kasih karunia dan rahmat. Tidak dilakukanNya kepada kita setimpal dengan dosa kita, dan tidak dibalasNya kepada kita setimpal dengan kejahatan kita

P     : Seperti bapa  sayang  kepada  anak- anaknya, demikian Tuhan mengasihi orang-orang yang takut akan Dia

J      : Telah dinyatakan kepada kita kasih Allah melalui kematian Yesus untuk menyelamatkan kita, ketika kita masih berdosa. Bukankah kita telah bebas dari murkaNya, setelah kita dibernarkan di dalam darahNya. Karena itu, mulutku dan jiwaku akan memuji Tuhan, sekarang sampai selama-lamanya, Amin.

  1. Berkat

Praeses HKBP Distrik VIII DKI Jakarta  & Seluruh Pelayan Penuh Waktu

Menyampaikan : Selamat Merayakan Jumat Agung

Posted in Jumat Agung

jam ibadah parta passion dan jumat agung

JAM IBADAH JUMAT AGUNG, PASKAH I DAN II

Ibadah Parta Passion I, II, III, IV, dan jumat agung


PARTANGIANGAN PASSION 2019 : 15, 16, 17, 18 April 2019 – Pukul 19.30 wib

Senin, 15 April 2019 Pukul 19.30 wib
Selasa, 16 April 2019 Pukul 19.30 wib
Rabu, 17 April 2019 Pukul 19.30 wib
Kamis, 18 April 2019 Pukul 19.30 wib



KEBAKTIAN JUMAT AGUNG
Jumat, 19 April 2019

KEBAKTIAN PAGI, Masuk Pukul : 06.00 wib
KEBAKTIAN SKM, Masuk Pukul : 07.15 wib SKM SerbaGuna
KEBAKTIAN REMAJA, Remaja bergabung dengan jam ibadah Umum ♦♦♦
KEBAKTIAN SIANG, Masuk Pukul : 11.30 wib
KEBAKTIAN SORE, Masuk Pukul : 17.00 wib

 



PASKAH I 

KEBAKTIAN PAGI, Masuk Pukul : 06.00 wib
KEBAKTIAN SKM, Masuk Pukul : 07.00 wib SKM SerbaGuna
KEBAKTIAN SIANG, Masuk Pukul : 11.30 wib

ULAON NA HOHOM “GOLGOTA” Pukul : 14.00 wib atau setelah ibadah siang ♦♦♦
KEBAKTIAN SORE, Masuk Pukul : 17.00 wib

 

PASKAH II


 

Petugas Perjamuan : (Klik…..)

 

Posted in Jadwal Ibadah, Jumat AgungTagged , ,

Informasi Jam Masuk Ibadah Jumat Agung

Informasi Jam Masuk Ibadah Jumat Agung


Syalom, Terimakasih Mohon maaf jika kami belum sempat membalas chat anda.
Berikut Jadwal Masuk Ibadah Jumat Agung.

Masuk :

  • Manogot / Pagi 06.00 Ulaon Na hohom dilangsungkan Perjamuan Kudus
  • SKM 07.30.
  • Arian / Siang 11.30 Perjamuan Kudus setelah ibadah pukul 14.00.
  • Remaja 11.30
  • Peringatan Jumat Agung 14.00 Perjamuan Kudus.
  • Botari / Sore 17.00 Perjamuan Kudus

Tuhan memberkati kita semua.

Posted in Jumat AgungTagged

Jumat Agung 2018

03302018


PARTORDING NI ACARA
PARNINGOTAN ARI HAMAMATE
NI JESUS KRISTUS

KOTBAH : Johannes 19:28-37 (Yohanes)

PANOTNOTI JALA HAPOSI MA JESUS NA TARSILANG I
(Johannes 19:28-37)

HKBP DISTRIK VIII DKI JAKARTA
30 Maret 2018

HKBP KRAMAT JATI


01. JOUJOU TU PARSAORAN (L: Liturgis; R: Ruas)

BE. No. 81:1-3 “JESUS MUAL NI NGOLUNGKU”
BL. 185
Jesus mual ni ngolungku Sipangolu tondingki. Ai dibunu Ho musungku ima hamatean i.
Ho manaoni hamagoan patupahon hangoluan. Alani hupuji Ho tung marribu hali do

Haleaon insahinsak, reherehe tijur pe. Tali dohot pastappastap, tung ditaonhon Ho sude.
Paluahon au na pogos sian tangan ni sibolis.
Alani hupuji Ho tung marribu hali do.
——————-elekton/musik——-
Bugang sada tanggurungMu di na hona linsing i. Hamamalum ni buganghu na di rohangki do i.
Ho do gabe binuraan au dapotan hangoluan.
Alani hupuji Ho tung marribu hali do.

02. VOTUM INTROITUS TANGIANG

03. Marende BE.No.76:2
“Sada nama sangkap ni rohangku”
BL. 199
Ingkon sai Ibana ingotonhu, uju na tarpajal i.
Tu hau pinarsilang ginantunghon, sai mabaor mudarNa i.
Ai humophop au ditaon uasNa, asa dohot au muse upaNa.
Ai ditatap do au on dipandokNa nunga sun.

04. PATIK:

L : Tangihon hamu ma patik ni Debata, ima na tarsurat di
Heber 12:2 :
“Tabereng ma induk ni haporseaon i jala na paujunghonsa, ima Jesus na manaonhon parsilangon i, singkat ni las ni roha tohapNa i hian, so dietong i hailaon, gabe hundul di siamun ni habangsa ni Debata.”.
Antong rap mangido gogo ma hita tu Debata mangulahon patikNa

05. Marende BE.No.82:1-2
“O Jesusku tu BugangMu”
BL. 21
O Jesusku tu bugangMu ro marsomba rohangkon. Sai tarpuji sai tarpuji na pamalum tondingkon
———–jongjong—————-
Tung di patMu O Jesusku solsolanhu rohangki. Tangisanhu na tinaonMu ala jat ni rohangki.

06. MANOPOTI DOSA

09. Marende BE. No. 86:3,5
“Silang na badia i”
BL. 67
Ro do au nuaeng tu Ho sai palambas ma rohaM. Nunga pola mate Ho ala asi ni rohaM. Jangkon au na dangol on sai ulosi tondingkon.
——————-jongong——————
Silang na badia i Ho do lombulombungki.
Molo puas hodokhi di na suda bohalhi.
Di sude sitaonon i, Ho ma lombulombungki.

10. MANGHATINDANGHON HAPORSEAON

11. KOOR :

12. SUNGGULSUNGGUL

13. KOOR :

14. MARNINGOT SITAONON NI JESUS NA TARSILANG I
BE. No. 176:3 “Na Mungkap do Surgo ” BL. 3
Antong O tondingku tu Jesus ma ro.
Ai las do rohaNa manjanghon nang ho, ai las do rohaNa manjanghon nang ho.

alai soara hamonangan do. On do didok Ibana: “nunga marujung”, nunga singkop pangoloionNa di ulaon Panghophopon i, jala nunga dihamonangkon Ibana parungkilon i.
Dungi mangulahi marsoara na gogo ma Jesus, ninna ma: Amang tubagasan tanganMu ma hupasahat tondingku! Jadi dung didok i, dipaunduk ma uluna, dung i tos ma hosaNa.
(Manghuling ma giringgiring 7 hali marholangholang)—laos martangiang na hohom ma dibagasan rohana be………diiringi elekton mangendehon

BE. 449:1. Sidung giringgiring diuduti marende)

R : (mangendehon) BE.No. 449:3-4 “Sai solhot tu silangMi” BL. 449
3. Domu ma tu silangMi, i ma tioponhu.
Asa unang lilu au, Ho ihuthononhu.
Ref:
SilangMi Tuhanhi ima pujionhu,
paima sogot sahat au i endehononhu

4. Laos maniop silangMi sai paimaonhu.
GonkhonMi tu surgo i tu siteanonhu.
Ref: SilangMi Tuhanhi..d.u

14. KOOR:

15. Marende BE. No.83:1—“Na lao do birubiru i” BL. 214 (p.pelean Ia,Ib)
Na lao do birubiru i mamorsan angka dosa
ni nasa hajolmaon i di benget ni rohaNa.
Diporsan do sahitta i, dilehon do diriNa i
tu tangan ni pamunu. Didaoni do na bernit i
rodi na tos hosanna i, didok: naeng porsanonHu
——————–musik/electon——-
Ianggo Birubiru i, ima alealenta.
Na paluahon tondingki disuru Debatangku.
Didok mandok AnakNa i:”Sai topot ma pardosa i,
naung sun tinoruanHu. Balga tutu do rimasHi,
alai tarbaen do mombun i horhonon ni mudarMu”
—————-musik/electon——-
“Na olo au ale Amang sian sandok rohangKu,
pasauthon lomo ni rohaM, rohaM sambing do guru”.
O holong ni rohaNa i, tung aha do tudosanMi,
na songon Ho margogo. Dilehon Debata hape
anakNa lao manaon sude, sitaonon ni na mago.
—————–musik/electon———
Saleleng na mangolu au, naeng ingotonhu Jesus.
Sude na binaenMi di au, hataM naeng hupatulus.
Ho naeng haholonganhu do, huhut ihuthononhu do
di dalan hangoluan. Tung ingkon Ho nampuna au
mangolu manang mate au, sai Ho do tioponhu.
—————–musik/electon—–
O Tuhan hinauliMi sai naeng endehononhu.
Diringku ma peleanMi na naeng seahononhu.
O Jesus jalo ma au on, pasiat ma pamujingkon,
baen sangap di goarMu. Pasahat au tu surgo i
marhitehite mudarMi, baen intan di tumpalMu

16. JAMITA: Johannes 19:28-37

17. Marende BE.No. 413:1—“Hutanda Haporusanhi” BL. 275 (p.pelean II)
Hutanda haporusanhi na sonang i ma Silang i. Marendeende au disi, ai au na niasian i. Ref: ParsilangMi O Tuhanhi do haporusanhi. ParsilangMi O Tuhanhi tung sonang au disi..
—————elekton/musik———–
Marlas ni roha ma disi do ganup na porsea i. Di pardengganan naung sun i di hau na pinarsilang i. Ref: ParsilangMi O Tuhanhi..d.u..
————–elekton/musik————-
Mardame na marmusu i di hau na pinarsilang i. Na talu do sibolis i uju na mate Kristus i. Ref: ParsilangMi O Tuhanhi…d.u..
—————elekton/musik————
Nang parungkilon bolon ro manggaori au naung sonang do. Boi monang jala sonang au marningot na manghophop au. Ref: ParsilangMi O Tuhanhi…d.u.

18. TANGIANG: Pelean, Hamamate ni Jesus, Ale Amanami, Pasupasu
Di angka Huria na manorushon tu ulaon na badia dung sidung pelean II, diuduti ma langsung tu acara na di toru on andorang so tangiang Panutup.-

MANGARADE TU ULAON NA BADIA
Pdt : Huria ni Tuhanta, di Ari parningotan hamamate ni Tuhan Jesus sadarion, udutanta dohot ulaon na badia, hombar tu na tinonahon ni Tuhan Jesus tu angka siseanNa andorang so di tangkup ibana. Ulaon na badia ima: Parningotan tu Tuhan Jesus Kristus, tanda hasesaan ni Dosa, dohot padan na imbaru taringot tu hangoluan na so ra suda.

1. Marende BE No. 152:1 “Jesus Na Mamorsan”
Jesus na mamorsan dosa ni portibi on, pangolu hami /
Jesus na marmosan dosa ni portibi on, pangolu hami /
Jesus na mamorsan dosa ni portibi on, sai pasonang hami /
Amen, Amen, Amen.

2. Agenda: Pangaradeon diri

3. Marende BE No 153:1 ”O JESUS NAUNG SINEAT”
O Jesus naung sineat, di hau na pinarsilang
rohaM tongtong daulat, nang uju Ho tarsilang
Marutang hosa hami, ditaon Ho dosanami, asi rohaM o Jesus

4. Agenda: Manjalo ulaon na Badia

5. Manganhon parpadanan nabadia huhut marende (ende di tingki manjalo ulaon na badia)
? BE No. 702:1-2 “Pangan ma Roti on”
1. Pangan ma roti on i ma daging ni Tuhan Jesus/
Inum ma sian i mudar ni Tuhanta do i.

Jalo ma pangan ma, asa sai tongtong Ho margogo/
Inum ma sian i ngolu na manongtong di ho.

BE. No. 155:1—“Naung moru do muse sataon”
BL. 192
Tuson ma ho ale tondingku, dina mauas male ho.
Manjalo basa ni Tuhanmu pinaradeNa I di ho.
Dilehon Jesus do dagingNa marhitehite roti on.
Dilehon dohot do mudarNa marhitehite anggur on.

Ai nang tongtong pe ganup ari, mudarNa mangurasi au. Huhut Ibana so mansadi, manogu tu lambungNa au.
Sai naeng au mangan parpadanan ni Jesus Kristus Tuhanki.
Na padamehon parbadaan na pasonangkon rohangki

Asi rohaM di au O Jesus tumpahi au sadari on.
Ai hataMi do hupatulus manganhon parpadanan on.
Antong patiur ma rohangku marningot denggan ni basaM.
Ima na tinaonMi dosangku binaen ni holong ni rohaM

Patogu haporseaonku di hasasae ni dosangki.
Marsitiopan baen rohangku di mudarMi na durus i.
Sai ro ma Ho ale Tuhanku marhite parpadanan on.
JoroM ma baen nuaeng rohangku, Ho ma nampuna au tongtong

BE. No. 174:1—“Torop dope na siat I”
Torop do pe na siat i Di hasampuran rea
I pe hamu pardosa i Sai olo ma porsea
Ai Debata manjou hamu Tu hasonangan situtu
Hamu, hamu Dijou Debatamu.

Tama longang roham, ale Umbege pangontangna
Antong sai unang jua pe Tangihon pamiona
Ai Debata mamio ho Dibahen i sai ro ma ho
Sai ro, sai ro Tu surgo ma ho ro.

Pardosa ho didok roham, na so tama be dohot?
Ndang pola ala ni dosam, umbaen na sundat bongot.
Ai nunga sae do dosam i, digarar Tuhan Jesus i
Naung sae, naung sae, naung sae do dosami.

Haporseai ma hata i Ai i do hatuaon
Haposi Tuhan Jesus i MudarNa i ma golom
Ai nang gok dosa rohami Malua ho bahenon ni
Tutu, tutu Malua baenon ni.

Antong, beha roham disi ? Sai rap ma hita bongot
Tu hasampuran rea i Tu hasonangan sogot
Tapuji ma Tuhanta i Dibaen asi rohaNa i
Tongtong, tongtong asi rohaNa i.

6. Ende Pujipujian: BE. No. 9:1 “Hupuji holong ni” BL. 110 (jongjong)
Hupuji holong ni rohaMu O Tuhan Jesus Rajangki.
Tu Ho hulehon ma tondingku ai ido pinangidoMi. H
uhalupahon ma diringku, mamingkir holong ni rohaMu

7. Tangiang Panutup

Posted in Jumat AgungTagged ,

Acara ibadah Partangiangan jelang Jumat Agung dan Paskah

iv


ACARA PARTANGIANGAN
Jelang Jumat Agung – Paskah
HKBP Kramat Jati

Masuk Pukul : 17.30 wib

Acara Lain : View download Jumat Agung – Paskah 2018


 

memasuki ibadah

1. Marende BE No 83 ; 1 – 2
Na lao do birubiru i Bl 214

1. Na lao do birubiru i,
mamorsan angka dosa,
ni nasa hajolmaon i,
di benget ni rohaNa

Diporsan do sahitta i,
dilehon do diriNa i,
tu tangan ni pamunu,
ditaoni do na bernit i

Ro di na tos hosaNa i,
didok Naeng porsanonHu

2. Ianggo birubiru i,
i ma alealengku,
na paluahon tondingki,
disuru Debatangku

Didok mandok AnakNa i,
sai topot ma pardosa i,

Naung sun tinoruanKu,
balga tutu do rimasHi
Alai tarbaen do mambun i,
horhonon ni mudarMu

3. Marende BE No. 152 ; 1
Jesus na mamorsan
Bl 120

1. Jesus na mamorsan dosa ni portibi on,
pangolu hami
Jesus na mamorsan dosa ni portibi on,
pangolu hami

Jesus na mamorsan dosa ni portibi on,
sai pasonang hami, Amen, Amen, Amen

4. Koor : Ama Arbab

5. Marende BE No. 81 ; 1
Aha ma endehononhu Bl 185

1. Jesus mual ni ngolungku,
Sipangolu tondingki
Ai dibunu Ho musungku,
i ma hamatean i

Ho manaoni hamagoan,
patupahon hangoluan
Ala ni hupuji Ho tung marribu hali do

6. Koor : Remaja

7. Marende BE No. 76 ; 4
Sada nama sangkap
Bl 199

1. Gok di Ho ma au ale Tuhanku, jala Ho ma jambarhi
Dok ma amen rongkom ma goarMu, tu bagasan rohangki
Lomo ni rohaM ma sungkunonhu, di sude na naeng ulahononhu
Olo i ma padanhi, tu Ho Jesus Tuhanki

8. Koor : Pra Naposo

9. Marende BE No 77 ; 3 Hamu saluhut halak Bl 65

3. Aha do manginona tu Ho silehon tua di hajolmaon i ?
So dung hea marsala, Ho doshon hami jolma
Ndang dung dibaen Ho dosa i

10. Marende BE No. 86 ; 1
Silang na badia i Bl 67
Silang na badia i,
Ho do lombulombungki,
Maralohon dosa i,
dohot pandelean i
Di sude sitaonon i,
Ho ma lombulombungki

11. Jamita :

12. Marende BE No. 81 ; 2
Aha ma endehononhu Bl 185

2. Haleaon, insak insak, rehe rehe, tijur pe,
tali dohot pastap pastap tung ditaonhon
Ho sude
Paluahon au na pogos,
sian tangan ni sibolis,
ala ni hupuji Ho tung marribu hali do

14. Marende BE No. 622 ;
ayat 1 -2

1. Mansai nalnal di angka partingkian,
sinondang ni silangMu Tuhanki
Sian hatiuron na marsinondang,
holongNa na so halompoan i

Sude na bangso do marpanghirimon,
tu sondang ni asi ni roha i
Songon parluga na manghalungunhon,
parbinsar ni mataniari i

2. SilangMu Kristus tanda ni holongMu,
pahisar tondi na magopu i
Mangalononghon sasude dosangku,
mabaor tu laut asi ni rohaMi

Naung tubu hami gabe na imbaru,
na niurasan sian dosa i
Ala mudarMu na niusehonMu,
di Golgata di hamamateMi

Posted in Jumat Agung, partangiangan wijk, Paskah, PassionTagged , ,

Ende Pujian Partangiangan Paduahon 27 Maret 2018

ii 


HKBP KRAMAT JATI - Mantap !

Ende Pujian Partangiangan Paduahon 27 Maret 2018

B.E. No. 83
NA LAO DO BIRUBIRU I
BL.214.

1. Na lao do Birubiru i
Mamorsan angka dosa
Ni nasa hajolmaon i
Di benget ni rohana

Diporsan do sahitta i
Di lehon do DiriNa i
Tu tangan ni pamunu
Ditaoni do na bernit i

Ro di na tos hosaNa i
Didok : Naeng porsanonku.

2. Ianggo Birubiru i ,
Ima alealengku
Na paluahon tondingki,
Disuru Debatangku
Didok mandok AnakNa i
Sai topot ma pardosa i

Naung sun tinoruanku
Balga tutu do rimashi
Alai tarbaen do mombun i
Horhonon ni mudarMu

Agenda

B.E. No. 152
JESUS NA MAMORSAN
BL. 120

1. Jesus na mamorsan dosa ni portibi on, pangolu hami.
Jesus na marmosan dosa ni portibi on, pangolu hami.

Jesus na mamorsan dosa ni portibi on, sai pasonang hami,
Amen,Amen,Amen.

Persembahan Pujian : INA HANNA

BE. 171
TANDAI MA AU BL.49

1. Tandai ma au, sungkapi ma dohot rohangku.
Uji ma au, pamanat huhut ma dalanku.
Olo ditanda Ho au Debata.

2. Asi ma rohaM, taringot tu pangalahongku.
Olo tutu, jotjot do na lilu dalanku.
Sesa dosangku, sude Debata.

B.E. No. 79
DI NA PONJOT ROHANGKU
BL. 124

8. Sai sonang ma rohangku
Binaen ni bugangMi
Di na lao tos hosangku
Marningot mudarMi

Pos ma rohangku baenon ni
PamasuhonMu ahu
Marnida bohiMi.

B.E. No. 180
RO TU JESUS HO NA LOJA
BL. 228

1. Ro tu Jesus ho na loja
Na maheu i
Lam lumbang do di lambungNa
Rohami

3. Timbang holong ni rohana
Na sai godang i
Ai dilehon do hosaNa
Tobusmi

Persembahan Pujian : ELFECHO

BE. No 153
O JESUS NAUNG SINEAT
BL. 126

1. O Jesus naung sineat,
di hau na pinarsilang.
RohaM tongtong daulat,
nang uju Ho tarhilang.

Marutang hosa hami,
ditaon Ho dosanami,
Asi rohaM o Jesus.

JAMITA

B.E. No.182
HAHOLONGAN NA BADIA
BL.24

1. Tu joloM o Debatangku,
Sai use do rohangkon
Sai pasiat tangiangku
Dohot iluilungkon

2. Husolsoli do rohangku
Na gok dosa i tongtong
Ai godang ariaringku
Na hubahen ambolong

Tangiangan Pangondianon

BE. 88
DI SURGO DO ALE-ALENTA
BL.106

2. Tarsolsolbagi do rohangku Paidaida dangolMi
Marningot sasude dosangku Ai i do na tinaonMi
Hupuji nasa asiMi Alai gumodang holongMi

4. Bagas uhirhon tu rohangku PangkophopMi humophop au
Tusi ma togu pingkiranku Guru di Ho sambing ma ahu
Hupuji nasa asiMi
Alai gumodang holongMi

Tangiang Pasu Pasu (Panutup)

Posted in Jumat Agung, partangiangan wijk, PassionTagged ,

Acara Partangiangan Pertama 26 Maret 2018

i

 


Partangiangan Jelang Jumat Agung – Passion, 

Masuk Partangiangan - Pukul 19.30 wib Gereja HKBP Kramat Jati

Memasuki Ibadah

1. Marende BE No 76 ; 1 – 2 Sada nama sangkap ni rohangku Bl 199

1. Sada nama sangkap ni rohangku di sandok portibion
Ndang tagamon na so las rohangku molo jumpang au inon
Naeng ma sai ingoton ni rohangku, na binaen ni Jesus tu tondingku
Uju pinorsanNa i, saluhutna dosangki

2. Ingkon sai Ibana ingotonku uju na tarpajal i
Tu hau pinarsilang ginantunghon sai mabaor mudarNa i
Ai humophop au ditaon uasNa, asa dohot au muse upaNa
Ai ditatap do au on, dipandokNa : Nunga sun !

2. Agenda – Tangiang

U : Marhitehite Goar ni Debata Ama dohot Goar ni AnakNa Tuhan Jesus Kristus dohot Goar ni Tondi Parbadia. Amen
Tabereng ma Induk ni haporseaon i jala na paujunghonsa, ima Jesus na manaon parsilangon i singkat ni las ni roha tohapNa i hian, so dietong i hailaon, gabe hundul di siamun ni habangsa ni Debata. Paingotingot hamu ma Ibana, na pataontaon paraloan sisongon i dompak Ibana sian angka sipardosa, asa unang marnaloja, unang mandate tondimuna
Martangiang ma hita : Ale Tuhan Debata Amanami na di banua ginjang. Asi ma rohaM di hami halak na gale on, diida Ho do na gogo do musunami, sai talu do hami dibahen ala ni hagaleonnami. Dibahen i hupangido hami tu Ho : Sai pargogoi jala pamonang ma hami maralohon musu i marhitehite panaonon ni Anak haholongan ni rohaM, Tuhan Jesus Kristus. Amen

3. Marende BE No. 79 ; 7 Di na ponjot rohangku Bl 124
Sai naeng ma tiruonku, pambaenanMi di au, Tu sasude donganku Jesus urupi au. Manghaholongi donganki, unang tung marpambuat nang marpangansi pe

U : Jadi diarahon Jesus ma na sampuludua i, jala didok ma tu nasida : Na nangkok ma hita tu Jerusalem, jala tulus ma tu Anak ni Jolma i sasudena, na tarsurat di angka panurirang
R : Pasahaton ma Ibana tu angka parbegu gabe insahanna, leaanna, mate jala mulak mangolu
U : Onom ari asa dapot Paska i, sahat ma Jesus tu huta Betania, ima huta ni si Lazarus na sinunggulan ni Jesus sian na mate. Dung i torang ni arina i, dibege halak na torop na ro tu pesta i, na naeng ro ma Jesus tu Jerusalem, jadi dibuat nasida ma maremare laho manomunomu Ibana huhut manjoujou:Hosianna ! Pinasupasu ma na ro marhite goar ni Tuhan i, Raja ni Israel. Dung i dapot Jesus ma halode sada, ima dihunduli hombar tu na tarsurat :
R : Unang ho mabiar ale Boru Sion, ida ma : Rajam do na ro manopot ho, marsihundul di anak ni halode
U : Alai ro do halak Parise dohot deba natorop i mandok tu Jesus : Orai antong angka siseanMi, Guru !. Alai ninna ma mangalusi : Hudok ma di hamu, aut mauhom nasida manjoujou ma angka batu on.

4. Koor : Parompuan (Persembahan Pujian)

5. Marende BE No. 83 ; 4 Na lao do birubiru i Bl 214
Saleleng na mangolu au, naeng ingotonku Jesus. Sude na binaenMi di au, HataM naeng hupatulus. Ho naeng haholonganku do, huhut ihuthononku Ho. Di dalan hangoluan.
Tung ingkon Ho, nampuna ahu, Mangolu manang mate au, sai Ho do tioponku

U : Alai di ari parjolo parhobasan parjolo ni Pesta Paska i, didapothon siseanNa ma Jesus ninna ma : Tu dia ma patureonna di Ho panganon Paska i ? Gabe dialusi ma : Laho ma hamu manopot si adui, dok hamu ma, “ Tona ni Guru i dapot ne ma tingkingku, di ho ma au sorang laho manganhon Paska i rap dohot siseanku”. Jadi borhat ma siseanNa, dibongoti ma huta i jadi jumpang ma songon na nidokNa i, gabe dipature ma panganon Paska i. Asa dung botari sahat ma Jesus, jala mangan ma nasida. Hehe ma Jesus sian na mangan i, ditanggal ma ulosNa, dibuat ma basahan ditapolhon tu Ibana.
Diusehon ma aek tu sambong diburi ma pat ni angka siseanNa, diapusi ma dohot basahanNa natinapolhonNa i. Jadi dung sahat tu si Petrus ninna ma.
R : Tung Ho ma ale Tuhan mamuri pathu ? Alai ninna Jesus ma : Ndang diantusi ho pambahenanKu na tu ho anggo nuaeng, muse pe botoonmu i
U : Dungi didok si Petrus ma tu Ibana : Matua tano on, ndang burionMu pathu. Dungi ninna Jesus ma : Molo so burionHu ho, ndang partohap ho di Ahu. Dung i ninna si Simon Petrus ma :
R : Ale Tuhan, unang ma holan pathu, dohot ma tangan nang ulungku
U : Halak naung maridi i, ndang ingkon be burion; ai nunga ibana ias. Naung ias do anggo hamu, alai ndang luhut hamu. Asa molo Ahu Tuhan jala Gurumuna mamuri patmuna, tama ma nang hamu masiburian pat. Ai sitiruon do Hulehon tu hamu, asa dibahen hamu songon naung hubahen i tu hamu !
R : Na tutu do na hudok on tu hamu : Ndang umbalga anak somang sian indukna, ndang sumurung suruan sian na marsuru ibana. Molo diboto hamu i, martua ma hamu mangulahonsa.

6. Marende BE No. 173 ; 4 Sai mulak Bl 63

Sai mulak sai mulak, ai na sonang ma ho. Molo sesa dosam, jala sabam roham.
O parjalang ho. Mulak, mulak ma ho, mulak, mulak ma ho.

U : Jadi di na mangan i nasida, ninna Jesus ma : Situtu do na hudok on tu hamu : Sada sian hamu naeng pasahathon Ahu. Gabe marsak ma nasida jala dipandok be.

R : Nda tung ahu i Tuhan !

U : Alai ninna ma mangalusi nasida : Ia i na rap dohot ahu manurdukhon tanganna tu paringkauan, ima ibana. Tong do nian ujung ni Anak ni Jolma i songon na tarsurat i, alai marjea ma halak na pasahathonsa, tagonan unang tubu ibana tu hasiangan on. Gabe ninna si Petrus ma tu sisean haholonganna; sungkun ma ise do na nidokNa i, gabe dipajonok ma tu lambung ni Jesus; Tuhan ise i ?

R : Ia tusi hulehon na santopik na husornophon on, ima ibana. Jadi disornophon ma santopik, dilehon ma tu si Judas Iskariot, anak ni si Simon

U : Jadi dung dibondut i, dibongoti sibolis ma ibana. Dung i didok Jesus ma tu ibana Humatop ma ula siulaonmu. Jadi mamintor laho ma ibana tu balian, alai borngin ma uju i. Dung i dihindat Jesus ma roti, dipasupasu ma, diponggoli jala diparlehon tu angka siseanna, huhut ma didok :
R : Jalo hamu jala pangan hamu, dagingHu do on

U : Dihindat ma panginuman i, didok ma mauliate, dilehon ma tu nasida huhut didok

R : Sude hamu manginum sian i, ai mudarHu do on, mudar parpadanan i, na ni usehon humophop torop bahen hasesaan ni dosa

U : Alai hudok ma tu hamu na so tupa be inumonku olat ni on sian parbue hau anggur i, sahat ro di ari sogot, disi ma inumonKu na imbaru rap dohot hamu di Harajaon ni Damang

7. Koor : PS Immanuel

8. Marende BE No 153 ; 4 O Jesus naung sineat Bl 126

Pelean na badia, DagingMu sipanganon, Di angka na porsea mudarMu siinumon. Sai ro ma maringanan, marhite parpadanan, di hami on o Jesus

U : Jadi dung diendehon nasida endeende pujipujian, ruar ma nasida tu dolok Jetun. Disi ma didok Jesus tu nasida, saluhut do hamu naeng targasip mida Ahu di na saborngin on. Ai na tarsurat do

R : Lombutanku ma parmahani, gabe marserak ma birubiru na sapunguan i

U : Alai ninna si Petrus ma mangalusi : Agia sude nasida targasip mida Ho, anggo ahu, na so tupa targasip. Alai ninna Jesus ma mandok ibana : O Simon, Simon, nunga dipangido sibolis naeng segeonna hamu songon dahanon. Alai Ahu do manangianghon ho, unang mintop haporseaonmi. Dung mulak sogot roham, pargogoi ma roha ni hahaanggim, gabe ninna si Petrus :

R : Tuhan, na hobas do ahu mandongani Ho tu hurungan, nang tu hamatean pe

U : Alai ninna Jesus ma : Hudok ma tu ho Petrus, ndang martahuak manuk saborngin on, so jolo tolu hali soadahononmu, na so tinandam Ahu

9. Marende BE No. 86 ; 1 Silang na badia i Bl 67
Silang na badia i, ho do lombulombungki, maralohon dosa i, dohot pandelean i.
Di sude sitaonon i, Ho ma lombulombuki

10. Jamita :

11. Marende BE No. 86 ; 3 Silang na badia i Bl 67

Ro do au nuaeng tu Ho, sai palambas ma rohaM. Nunga pola mate Ho ala asi ni rohaM. Jangkon au na dangol on, sai ulosi tondingkon.

12. Tangiang Pangondianon sian na ro

13. Buku Ende 180 BL .228

Ro Tu Jesus Ho Na Loja

  1. Ro tu Jesus ho na loja Na maheu i
    Lam lumbang do di lambungNa Rohami
  2. Bereng di hau pinarsilang Daon ni sahitmi
    Tuhanmi na hona uhum Singkatmi.
  3. Timbang holong ni rohana Na sai godang i
    Ai dilehon do hosaNa Tobusmi
  4. Apulapul sae ni dosa Hangoluanmi
    Saluhut dilehon Jesus Tuami
  5. Diantusi do siholmu Habebernitmi
    Gogo tahanmi, diantan Tuhanmi.

 

14. Tangiang Panutup

Posted in Jumat Agung, PassionTagged

Partangiangan, Jumat Agung, dan Paskah


 

  • Partangiangan jelang Jumat Agung – Paskah, Maret tanggal 26, 27, 28, 29 / 2018 Masuk pukul 19.30.
  • Jumat Agung 30 Maret 2018, Masuk 06.00 – SKM 07.30 – 11.30 dan Remaja,  Perjamuan Kudus  14.00, –  Sore Pukul 17.00 dilanjutkan perjamuan Kudus.
  • Paskah 01 April 2018 Masuk Pukul 06.00 – Pukul 10.15 – Pukul 17.00 (Parheheon Parompuan)   
  • 01 April 2018, Setelah Ibadah Siang dilanjutkan acara “DOA PEMBERANGKATAN UJIAN” Kelas III SLTA / Sederajat.
  • 01 April 2018 Evaluasi Pelajar SIDI 2018 setelah ibadah Siang “DOA PEMBERANGKATAN UJIAN”

Sekolah Minggu (S.K.M) 01 APRIL 2018

  • SKM Drama Siluet tgl 30 Maret 2018, Setelah ibadah SKM – Ruang Serbaguna Drama Siluet.
  • SKM 1 April 2018 Habis Ibadah SKM 08.30 : Cari Telur, Games – Ruang Serbaguna

IBADAH PASKAH SKM PUKUL 07.30

SETELAH IBADAH SKM ADIK-ADIK SKM DILANJUTKAN KE AREA SERBAGUNA GEREJA DALAM PERLOMBAAN SERENTAK  :

  1. MENCARI TELUR PASKAH (BATITA- BALITA)
  2. MOZAIK TELUR PASKAH ( KELAS 1-3)
  3. SUSUN & RANGKAI (KELAS 4-6)


***kutipan ayat Kebangkitan / Paskah

1 Korintus 15:14. Tetapi andai kata, Jesus Kristus tidak dibangkitkan, maka sia-sialah pemberitaan kami dan sia-sialah juga kepercayaan kamu. Dan, jika Kristus tidak dibangkitkan, sia-sialah pemberitaan kami dan sia-sialah juga imanmu.

 

***Kebangkitan – Parheheon Ina (Parompuan) Lukas 24 : 4-6

Sementara mereka berdiri termangu-mangu karena hal itu, tiba-tiba ada dua orang berdiri dekat mereka memakai pakaian yang berkilau-kilauan.   

Mereka sangat ketakutan dan menundukkan kepala, tetapi kedua orang itu berkata kepada mereka: “Mengapa kamu mencari Dia yang hidup, di antara orang mati? 

Ia tidak ada di sini, Ia telah bangkit1 . Ingatlah apa yang dikatakan-Nya kepada kamu, ketika Ia masih di Galilea, 

Posted in Acara dan Kegiatan, Jumat Agung, Kebaktian Minggu, Parheheon, Paskah, Passion, Sidi, SKM HKBP Kramat Jati

Jumat Agung 2018 Hkbp Kramat Jati

JUMAT AGUNG – TATA IBADAH
PERINGATAN HARI KEMATIAN TUHAN YESUS

LIHAT DAN PERCAYALAH KEPADA
YESUS YANG DISALIBKAN
(Yohanes 19:28-37)

HKBP DISTRIK VIII DKI JAKARTA
30 Maret 2018

01. PANGGILAN BERIBADAH (L:liturgis; J:jemaat)
L : Jemaat yang dikasihi Tuhan! Hari ini kita bersukacita merayakan pengorbanan Yesus untuk menebus kita dari dosa dan maut melalui penderitaan dan kematianNya di kayu salib.
J : Terpujilah Tuhan, atas kasih-Nya dan keajaiban yang dilakukan-Nya terhadap umat manusia
L : Yesuslah sumber kehidupan dan Juruselamat kita. Karena itu marilah kita memasuki pelataranNya dengan hati yang tertuju kepada-Nya, menyanyikan “Yesus sumber kehidupan”
J : (menyanyikan) BN.No. 81:1-3 “Yesus Sumber Kehidupan”
1. Yesus sumber kehidupan, Juruslamat jiwaku. Kau kalahkan kematian musuh kehidupanku. Kau disalib sampai mati agar hidupku abadi. Puji syukur tak henti kepadaMu kuberi.
2. Penghinaan dan cercaan, diludahi didera. Fitnah tali dan tamparan, Kau terima semua. Agar aku tak binasa dalam dosa dan neraka. Puji syukur tak henti kepadaMu kuberi.
. ————–jemaat berdiri————
3. Satu luka di punggungMu, didera penyiksaMu. Maka jiwaku terhidur luka hatiku sembuh. Engkau mati disalibkan aku dapat kehidupan. Puji syukur tak henti kepadaMu kuberi.

2. VOTUM INTROITUS COLLECTA
L : Di dalam nama Allah Bapa, dan nama AnakNya Tuhan Yesus Kristus, dan nama Roh Kudus yang menciptakan langit dan bumi. Amin. Dan dalam keadaan sebagai manusia, Ia telah merendahkan diri-Nya sendiri, dan taat sampai mati, bahkan sampai mati di kayu Salib. Di manakah sengatmu hai maut? Di manakah tenaga pembinasamu hai dunia orang mati? Haleluya
J : (menyanyikan) Haleluya, Haleluya, Haleluya
L : Marilah kita berdoa!Ya Tuhan Yesus Anak domba Allah yang menghapus dosa kami. Kami berdiri di hadapanMu mengingat Engkau yang mati dan tergantung di salib. Kami merasakan betapa beratnya sengsara dan penderitaanMu di Golgata. Kami menundukkan kepala kami mengingat segala dosa kami yang mengakibatkan kematianMu. Kasihani dan tolonglah kami, agar kami menjadi upah dari segala penderitaanMu, Amin.

——-jemaat duduk—–

3. Nyanyian BN. No. 76:2 “Hanya Satu Hal” BL. 199
Hanya satu hal yang kuinginkan dalam dunia yang fana. Pasti hidupku bersukacita, bila ku mendapatnya. Akan ku kenang slama hidupku pengorbanan Yesus kepadaku. Yesus mati bagiku, ditebusNya dosaku

4. HUKUM TAURAT:
L : Dengarlah hukum Tuhan yang tertulis dalam Ibrani 12:2 ”Marilah kita melakukannya dengan mata yang tertuju kepada Yesus, yang memimpin kita dalam iman, dan yang membawa iman kita itu kepada kesempurnaan, yang dengan mengabaikan kehinaan tekun memikul salib ganti sukacita yang disediakan bagi Dia, yang sekarang duduk di sebelah kanan tahta Allah.” Marilah kita memohon kekuatan dari Tuhan untuk melakukan yang sesuai dengan hukumNya

J : Ya Tuhan Allah, kuatkanlah kami melakukan yang sesuai dengan hukumMu. Amin.

5. Nyanyian BN 82:1-2 “Ya Yesusku” BL. 21
Ya Yesusku aku sujud pada kaki salibMu. Kau kupuji Kau yang suci, Kau sembuhkan jiwaku.
—————jemaat berdiri———-
Di kakiMu ku bertelut kusesali diriku. Kuratapi deritaMu karna kejahatanku

6. PENGAKUAN DOSA
L : Marilah kita merendahkan hati untuk mengaku dosa kita, marilah kita berdoa :
Ya Tuhan kami yang Mahakasih dan Mahakudus, Bapa kami di dalam Yesus Kristus! Kami datang ke hadapanMu tidak mengandalkan kebenaran kami, melainkan karena kasihMu yang besar.
J : Kasihanilah kami, karena menyimpang dari jalanMu yang benar itu.
L : Ingatkanlah kami atas pengorbananMu kepada kami, supaya kami terhibur dan datang memanggil Engkau, dan agar segala perbuatan dan kelakuan serta pikiran kami menjadi kemuliaan bagi namaMu yang kudus itu. Amin.
——(saat teduh….instrumen…..BN. 81, satu ayat)——-
L Janji Tuhan tentang pengampunan dosa kita! Dia yang tidak mengenal dosa telah dibuatNya menjadi dosa karena kita, supaya dalam Dia kita dibenarkan oleh Allah. Kemuliaan bagi Allah di tempat yang Mahatinggi!
L + J : Amin
—————-jemaat duduk————-

7. Nyanyian BN. 84: 2 “ Andai terukir di hatiku ” BL. 195
Sambutlah aku ya Tuhanku sebagai upah bagiMu. Akan kuukir di hatiku semua pengorbananMu. Menebus aku yang berduka didorong kasih setiaMu. Sehingga aku bergembira sampai ku masuk rumahMu.

8. EPISTEL:
L : Firman Tuhan yang ditetapkan pada peringatan hari kematian Tuhan Yesus hari ini, tertulis dalam Kitab Mazmur 22:1-9: Untuk pemimpin biduan. Menurut lagu: Rusa di kala fajar. Mazmur Daud.
R : Allahku , Allahku, mengapa Engkau meninggalkan aku ? Aku berseru, tetapi Engkau tetap jauh dan tidak menolong aku.
L : Allahku, aku berseru-seru pada waktu siang, tetapi Engkau tidak menjawab dan pada waktu malam, tetapi tidak juga aku tenang.
R : Padahal Engkaulah Yang Kudus b yang bersemayam di atas puji-pujian c orang Israel.
L : Kepada-Mu nenek moyang kami percaya; mereka percaya, dan Engkau meluputkan mereka.
R : Kepada-Mu mereka berseru-seru, e dan mereka terluput; kepada-Mu mereka percaya, f dan mereka tidak mendapat malu
L : Tetapi aku ini ulat h dan bukan orang, cela bagi manusia, i dihina j oleh orang banyak.
R : Semua yang melihat aku mengolok-olok aku, k mereka mencibirkan l bibirnya, menggelengkan kepalanya
L : “Ia menyerah kepada TUHAN ;biarlah Dia yang meluputkannya, biarlah Dia yang melepaskannya. Bukankah Dia berkenan kepadanya?”Demikian Firman Tuhan. Berbahagialah orang yang mendengar Firman Allah serta memeliharanya, Amin.

09. Nyanyian BN 86:3,5 “ Kayu Salib yang Kudus” BL. 67
Aku datang padaMu kasihani hambaMu. Kau korbankan nyawaMu karna kasih setiaMu. Sambut aku Tuhanku dan lindungi jiwaku.
—————————jemaat berdiri————
Kayu salib yang kudus, Kaulah Perlindunganku. Jika habis kuatku dan matakupun redup. Dalam pergumulanku Kaulah perlindunganku

10. PENGAKUAN IMAN
L : Marilah kita mengaku iman kepercayaan kita, sebagaimana saudara-saudara seiman di seluruh dunia, kita bersama-sama mengucapkannya.
L&J : Aku percaya……dst……………..Amin
——–duduk——-

11. KOOR:

12. INFORMASI:

13. KOOR:

14. MENGENANG TUHAN YESUS YANG MATI DI KAYU SALIB
L : Jemaat Tuhan yang kekasih di dalam Yesus Kristus!Kematian di kayu salib merupakan aib dan kutuk. Yesus rela menanggung itu, bukan karena dosaNya, melainkan karena kasihNya yang besar bagi kita orang berdosa.
J : Ia tidak melakukan dosa dan tipu daya tidak ada di dalam mulutNya.
L : Hendaklah terpatri di hati kita ungkapan Yesus di kayu Salib. Ungkapan pertama adalah, mendoakan orang yang menganiaya diriNya: Ya Bapa, Ampunilah mereka, sebab mereka tidak tahu apa yang mereka perbuat.
J : Kiranya kasih Tuhan Yesus memenuhi dan memurnikan hati dan pikiranku, dan merangkulku di dalam naungan kasihNya
L : Kedua, Yesus menyampaikan kabar baik bagi orang yang memohon pengasihanNya, demikian: Hari ini engkau bersama-sama dengan Aku di Firdaus. Inilah Firman yang menyejukkan hati dan membangkitkan pengharapan, bahwa bagi setiap orang berdosa telah terbuka jalan untuk menerima kasih dan pengampunan dari Tuhan

J : (menyanyikan) BN.176:3 “Terbukalah Surga”BL. 3
Jiwaku datanglah pada Tuhanmu. HatiNya gembira menyambut engkau. Hatinya gembira menyambut engkau.

L : Dengan Firman-Nya, Yesus memulihkan hubungan baik di antara sesama manusia khususnya para muridNya. Dengan suara yang lembut Ia mengatakan:”ibu inilah anakmu”, dan kepada muridNya yang berada di dekat salibNya ia berkata: inilah ibumu.
J : Sesungguhnya salib Yesus adalah Pendamaian, pendamaian antara manusia dengan Allah, dan antara manusia dengan sesamanya.
L : Selanjutnya ada ungkapan rasa ketersisihan dan menahan penderitaan akibat dosa manusia, Ia berkata: Allahku,Allahku, mengapa Engkau meninggalkan aku?Yesus menggantikan kita menyerukannya, agar perasaan ketersisihan dari hadapan Tuhan tidak lagi membayang-bayangi pikiran dan hati kita.—Di tengah rasa sakit dan penderitaan di kayu salib, Yesus berkata:”Aku haus”

J : Di dalam Yesus kita memperoleh air kehidupan, dan barang siapa yang menerima itu, ia tidak akan haus sampai selama-lamanya.

L : Menjelang akhir pengorbananNya, yang terdengar bukan kata-kat penyesalan dari Yesus atas penderitaan itu, tetapi suara kemenangan. Ia mengatakan: Sudah selesai”, sebab ketaatanNya atas pekerjaan penebusan itu telah sempurna, dan Ia telah menang atas penderitaan itu. Kemudian Ia berseru dengan suara nyaring: Ya Bapa, kedalam tanganMu kuserahkan nyawaKu”. Sesudah Ia mengatakan itu, Yesus mati.
Marilah kita berdiri

(lonceng gereja dibunyikan 7 kali, diiringi instrument: BN.449: Setelah lonceng usai dibunyikan, jemaat menyanyikan BN. 449:1,3)
J : (menyanyikan) BN.No. 449:3-4 “ Yesus Aku berteduh” BL. 300
3. Dekatkanlah diriku kepada salibMu. Agar jangan ku sesat pegang aku Tuhan. Ref: SalibMu salibMu kupuja selalu. Hingga tiba ajalku itu nyanyianku.

4. Pada kaki salibMu aku kan menunggu panggilanMu padaku masuk ke rumahMu. Ref: SalibMu…dst..
jemaat duduk…

15. KOOR:

16. Nyanyian BN. 83 : 1… “Lihatlah domba” (persembahan Ia,Ib)
Lihatlah domba yang kudus memikul dosa dunia.
Rela dan tabah menebus hutang dosa manusia.
Jalan sengsara ditempuh, disiksa tanpa mengeluh
nyawanya diserahkan, Dia dihina di cerca
mati di salib Golgata. Dengan tulus dan iklas.

..instrument…

Domba setia dan kudus itulah sahabtku.
Dia diutus allahku membebaskan jiwaku.
KataNya pada AnakNya: bebaskanlah manusia,
dari belenggu dosa. Terimalah di pundakMu
kutukan dan amarahKu, dengan korban darahMu.

..instrument…

Bapa ku taat padaMu, dengan seg’nap hatiku.
Melaksanakan titahMu, itulah kehendakKu.
Alangkah ajaib kasihNya, apakah ada taranya
kasihNya untuk dunia.
PutraNya pun dibrikanNya menanggung dosa dunia, dengan kemurahannya.

..instrument…

Selama ada nafasku Ku ingat Kau ya Yesus.
Firman dan printah kasihMu kuingat kulakukan.
Engkau tumpuan kasihku akau mengikut langkahMu
di jalan kehidupan. Kaulah yang punya diriku
baik hidup atau matipun, Kau Tuhan dan Rajaku

..instrument…

Di waktu pagi malampun, kasihMu kunyanyikan.
Kan kuserahkan diriku menjadi persembahan.
Ya Tuhan tolong trimalah, pujian syukur dan sembah,
bagi kemuliaanMu. Bawalah aku hambaMu
masuk ke dalam rumahMu, dan tinggal di sisisMu.

..instrument……

17. KOTBAH: Yohanes 19:28-37

18. Nyanyian BN. No. 413:1
“ Kutau Tempatku Berteduh” (Persembahan II)
Kutau tempatku berteduh di kaki salib Tuhanku. Aku bernyanyi selalu karna kasihNya padaku. SalibMu Yesus Tuhanku tempat naunganku. SalibMu Yesus Tuhanku kurasakan teduh.

..instrument…

Semua orang beriman bersukacita slamanya. Damai yang diberikanNya di kaki salib Golgata. SalibMu Yesus Tuhanku tempat naunganku. SalibMu Yesus Tuhanku kurasakan teduh.

..instrument…

Salib Yesus mendamaikan Tuhan Allah dan umatNya. Si iblis t’lah dikalahkan oleh kebangkitan Yesus. SalibMu Yesus Tuhanku tempat naunganku. SalibMu Yesus Tuhanku kurasakan teduh.

..instrument…

Beratpun pergumulanku bersukacita hatiku. Kudimenangkan Tuhanku penebus semua dosaku.asakan SalibMu Yesus Tuhanku tempat naunganku. SalibMu Yesus Tuhanku kurasakan teduh.

..instrument…

19. DOA : Persembahan, Kematian Yesus, Bapa Kami, Berkat

(Bagi gereja yang melakukan perjamuan kudus di dalam ibadah, sesudah persembahan kedua dapat melanjutkan ke acara di bawah ini)

==============================================

PERJAMUAN KUDUS

Pdt : Saudara-saudara yang dikasihi Tuhan Yesus Kristus. Kita akan melaksanakan Perjamuan Kudus, sebagaimana diperintahkan Tuhan Yesus sebelum Ia ditangkap dan disalibkan. Marilah kita mempersiapkan hati dan pikiran kita untuk menerima Perjamuan Kudus itu, kita bernyanyi “Di sana ada mata air”

1. Nyanyian BN. No. 152:1 “ Yesus yang menanggung”
Yesus yang menanggung, dosa umat manusia, slamatkan kami
Yesus yang menanggung, dosa umat manusia, slamatkan kami
Yesus yang menanggung, dosa sluruh dunia, brilah kami damai
Amin, amin, amin.

2. Agenda
3. Nyanyian BN.No.153:1 “O Anak domba Allah”
O anak domba Allah yang mati disalibkan. HatiMu tetap tabah di saat menderita. Kami berhutang nyawa, Kau yang menanggung dosa, kasihi kami O Yesus.

4. Agenda: Persiapan Perjamuan

5. Menerima Perjamuan Kudus (diiringi nyanyian jemaat)
a. BN.No. 702:1—“Trimalah, makanlah”
Trimalah, makanlah, roti tubuh Tuhanku Yesus
Minumlah darahNya, yang dicurahkan bagimu.

Makanlah, minumlah, agar imanmu makin kuat
Trimalah cawanNya, trimalah hidup yang kekal.

BN. No. 155:1—“ Kemarilah Wahai jiwaku”
Kemarilah wahai jiwaku, bawa dahaga laparmu. Terimalah rahmat Tuhanmu yang disediakan bagimu. Di dalam roti ini juga Yesus membirkan tubuhNya. Di dalam anggur ini juga Yesus membrikan darahNya.

Jikalau aku tiap hari dibasuh oleh darahNya. Serta memanggilku tiap hari, agar dekat kepadaNya. Aku selalu merindukan makan Perjamuan Tuhan. Yang menghentikan pertikaian serta membri kedamaian.

Ya Yesus kasihani aku, berkati aku hambaMu. FirmanMulah yang aku turut, makan jamuan yang kudus. Terangi jugalah hatiku, mengingat kasih setiaMu. Kau tanggung hukuman dosaku dengan tebusan darahMu

Teguhkan iman percayaku, akan hapusnya dosaku. Dan itu jadi peganganku, kurban darahMu yang kudus. Ya Tuhan lawatlah umatMu, masuklah dalam hatiku. Jadikan hatiku BaitMu, jadilah aku milikMu.

c. BN No. 176:1—“Terbukalah sorga”
Terbukalah sorga, sebab apakah. Sbab Yesus tlah datang membukakannya. Sbab Yesus tlah datang membukakannya

Dia sudah menanggung mau di Golgata. Menebus dosamu dengan darahNya, menebus dosaMu dengan darahNya.

Jiwaku datanglah pada Tuhanmu. HatiNya gembira menyambut engkau. HatiNya gembira menyambut engkau

Bagaikan kesumba merah dosamu, darahNya tercurah menguduskanmu. DarahNya tercurah menguduskanmu

Di kala jiwamu letih dan lesu, serahkan padaNya pergumulanmu, serahkan padaNya pergumulanmu

Derita dan lara disembuhkanNya. Langkahmu dibimbing ke surga baka, langkahmu dibimbing ke surga baka

Ya Yesus Engkaulah warisan kekal. Beri sukacita damai yang kekal, beri sukacita damai yang kekal.

6. Nyanyian Pujian: BN. No. 9:1 “ Kupuji Kasih setiaMu” (jemaat berdiri)
Kupuji kasih setiaMu Ya Yesus Tuhan Rajaku.
Jiwaku kini kuserahkan Kupersembahkan padaMu.
Diriku tiada kuandalkan hanya kasihMu kuagungkan.

7. Doa

P : Pujilah Tuhan hai jiwaku, pujilah namaNya yang kudus. Pujilah Tuhan hai jiwaku dan janganlah lupakan segala kebaikanNya
J : Dia yang mengampuni segala kesalahanmu, yang menyembuhkan segala penyakitmu.
P : Dia yang menebus hidupmu dari lobang kubur, yang memahkotai engkau dengan kasih setia dan rahmat
J : Tuhan Allah penuh kasih karunia dan rahmat. Tidak dilakukanNya kepada kita setimpal dengan dosa kita, dan tidak dibalasNya kepada kita setimpal dengan kejahatan kita
P : Seperti bapa sayang kepada anak- anaknya, demikian Tuhan mengasihi orang-orang yang takut akan Dia
J : Telah dinyatakan kepada kita kasih Allah melalui kematian Yesus untuk menyelamatkan kita, ketika kita masih berdosa. Bukankah kita telah bebas dari murkaNya, setelah kita dibernarkan di dalam darahNya. Karena itu, mulutku dan jiwaku akan memuji Tuhan, sekarang sampai selama-lamanya, Amin.

8. Berkat

Posted in Jumat AgungTagged ,

ARI HAMAMATE NI TUHAN JESUS

  • Acara Ibadah
  • Koor / Persembahan Pujian

Acara Ibadah “JUMAT AGUNG”

Bentuk Acara ibadah 30 Maret 2018

PARTORDING NI ACARA
PESTA PARNINGOTAN ARI HAMAMATE
NI TUHAN JESUS

PANOTNOTI JALA HAPOSI MA JESUS NA TARSILANG I
(Johannes 19:28-37)

HKBP DISTRIK VIII DKI JAKARTA
30 Maret 2018

01. JOUJOU TU PARSAORAN (L: Liturgis; R: Ruas)
L : Huria ni Kristus! Di Ari Parningotan Hamamate ni Tuhan Jesus sadari on, itahalashon do balga ni holong ni roha na binasabasahon ni Tuhanta tu hita, ai rade Ibana mate di hau pinarsilang laho mamorsan dosanta.
R : Ingkon pujionta do Tuhan i ala ni asi ni rohaNa dohot halongangan angka na binahenNa tu hita.
L : Ibana do mual ni ngolunta, Sipanglu tondinta. Alani i, bongot ma hita tu bahalNa marhitehite hamauliateon, taendehon ma “Jesus Mual ni Ngolungku”
R : (mangendehon) BE. No. 81:1-3 “JESUS MUAL NI NGOLUNGKU” BL. 185
Jesus mual ni ngolungku Sipangolu tondingki. Ai dibunu Ho musungku ima hamatean i.
Ho manaoni hamagoan patupahon hangoluan. Alani hupuji Ho tung marribu hali do

Haleaon insahinsak, reherehe tijur pe. Tali dohot pastappastap, tung ditaonhon Ho sude.
Paluahon au na pogos sian tangan ni sibolis. Alani hupuji Ho tung marribu hali do.
——————-elekton/musik——-
Bugang sada tanggurungMu di na hona linsing i. Hamamalum ni buganghu na di rohangki do i.
Ho do gabe binuraan au dapotan hangoluan. Alani hupuji Ho tung marribu hali do.

02. VOTUM INTROITUS TANGIANG
L : Marhitehite goar ni Debata Ama, dohot goar ni anakNa Tuhan Jesus Kristus,
dohot goar ni Tondi Parbadia, na tumompa langit dohot tano on, Amen. Na gabe pangoloi do Kristus paima mate, pola tung mate tarsilang. Didia angka soropmi ale hamatean? Didia pangagoonmu ale banuatoru? haleluya
R : (mangendehon) HALELUYA, HALELUYA, HALELUYA
L : Martangiang ma hita! O Tuhan Jesus birubiru ni Debata, na mamorsan dosanami.
Na jongjong do hami di joloM marningot Ho, na gantung i. Tangkas do huantusi hami habebernit ni na tinaonMu di dolok Golgata. Tungki do hami marningot dosanami na manghorhon hamamateMi. Asi ma rohaM, urupi ma hami, asa gabe upa ni halojaonMu hami. Amen. ———-hundul——-

03. Marende BE.No.76:2 “Sada nama sangkap ni rohangku” BL. 199
Ingkon sai Ibana ingotonhu, uju na tapajal i. Tu hau pinarsilang ginantunghon, sai mabaor mudarNa i.
Ai humophop au ditaon uasNa, asa dohot au muse upaNa. Ai ditatap do au on dipandokNa nunga sun.

04. PATIK:
L : Tangihon hamu ma patik ni Debata, ima na tarsurat di Heber 12:2 :
“Tabereng ma induk ni haporseaon i jala na paujunghonsa, ima Jesus na manaonhon parsilangon i,
singkat ni las ni roha tohapNa i hian, so dietong i hailaon, gabe hundul di siamun ni habangsa ni Debata.”.
Antong rap mangido gogo ma hita tu Debata mangulahon patikNa

L+R : Ale Tuhan Debata, sai pargogoi ma hami mangulahon na hombar tu patikMi, Amen

05. Marende BE.No.82:1-2 “O Jesusku tu BugangMu” BL. 21
O Jesusku tu bugangMu ro marsomba rohangkon. Sai tarpuji sai tarpuji na pamalum tondingkon
———–jongjong—————-
Tung di patMu O Jesusku solsolanhu rohangki. Tangisanhu na tinaonMu ala jat ni rohangki.

06. MANOPOTI DOSA
L : Tatopoti ma dosanta, martangiang ma hita! Ale Debata Amanami Parasiroha na sumurung! Na pungu do hami di joloM martangiang tu Ho, ndada mangasahon hatigorannami, na mangasahon asi ni rohaM na godang i do.
R : Sai asi ma rohaM mida sandok bangsonami, ai jotjot do hami manimbil sian dalanMu na sintong i.
L : Sipata do ganggu hami di hagogoonMu paluahon hami sian sandok na manosak ngolunami.
R : Asi ma rohaM ale Tuhan, sai urupi ma hami asa marsihohot tongtong di haporseaon tu Ho.
L : Sai pasunggulhon ma tongtong tu rohanami panghophopMi di hami, asa tarapul situtu rohanami manjou Ho, asa pantun, tigor, jala daulat hami marpangalaho, bahen hasangapon di goarMu na badia i, Amen
———hening—–elekton….BE. No.81/ BL. 185——
Bagabaga ni Debata taringot tu hasesaan ni dosanta:
Humophop hita gabe dosa do Ibana na so tumanda dosa dibahen Debata, asa gabe hatigoran ni Debata hita marhitehite Ibana. Hasangapon ma di Debata na di ginjang.
L+R : Amen.-

07. Marende BE.No. 84: 2 “Aut na ginorga tu rohangku” (BL. 195)
Sai jalo mau ale Tuhanhu, baen upa ni na tinaonMi. Sai naeng ingoton ni rohangku tung sasude na binaenMi. Humophop au pardosa godang dibahen holong ni rohaM, hinorhon ni tarbaen au sonang lao mandapothon banuaM.

08. EPISTEL:
L : Hata ni Debata, turpuk di Pesta Parningotan Hamamate ni Tuhan Jesus sadari on, ima na tarsurat di Psalmen 22:1-9 : Ende sian si Daud. Ale Debatangku, Debatangku! Boasa tung tadingkononmu ahu? Sai mandaodao do angka hata ni anggukkon sian hatuaonku.
R : Ale Debatangku, sai joujou do ahu arian, alai ndang mangalusi Ho, jala borngin pe ndang jumpang ahu hasonangan.

L : Alai nabadia do anggo Ho, marhabangsahon angka pujipujian ni Israel.

R : Marhaposan tu Ho do angka ompunami, pos do rohanasida, jadi dipalua Ho do nasida.

L : Tu Ho do nasida mangangguhi, jadi malua ma nasida, marhaposan tu Ho do nasida, jadi ndang tarurak.

R : Alai gea nama ianggo ahu, ndada jolma, haeleson ni halak jala parbilean ni natorop.

L : Sude angka na marnida ahu marengkelengkelihon ahu, dipangangang do babana huhut mangupirupir.

R : “Tu Jahowa ma nian dipasahat, asa dipalua ibana, dipangolu ma nian ibana, ai lomo do rohana mida ibana.”
L : Ima sahatna. Martua do angka na tumangihon Hata ni Debata jala na umpeopsa, Amen

09. Marende BE. No. 86:3,5 “Silang na badia i” BL. 67
Ro do au nuaeng tu Ho sai palambas ma rohaM. Nunga pola mate Ho ala asi ni rohaM.
Jangkon au na dangol on sai ulosi tondingkon.
——————-jongong——————
Silang na badia i Ho do lombulombungki. Molo puas hodokhi di na suda bohalhi.
Di sude sitaonon i, Ho ma lombulombungki.

10. MANGHATINDANGHON HAPORSEAON
L : Tahatindanghon ma haporseaonta i, songon na hinatindanghon ni donganta sahaporseaon di sandok portibi on, rap ma hita mandok
L &R : Ahu porsea di Debata Jahowa………d.u……..Amen
————hundul———–
11. KOOR :

12. SUNGGULSUNGGUL

13. KOOR :

14. MARNINGOT SITAONON NI JESUS NA TARSILANG I
L : Huria ni Tuhanta. Uhuman silang ima uhuman ni na hona bura jala na hona toru. Ingkon taonon ni Jesus ma sisongon i, so ala ni dosaNa, alai ala ni holong ni rohaNa na so hadodoan jala na so hasuhatan tu hita jolma, i do na patar disi.
R : Ima tutu, ai ndada ala ni dosaNa Ibana tarsilang, ai ndang adong dosa diula Ibana, ndang jumpang angkal dibagasan pamanganNa.
L : Naeng gomal ma uhir di rohanta angka Hata na ruar sian sian simanghudap ni Jesus i. Hata na parjolo ima hata na mangondihon angka na mamparsilangkon Ibana, ai didok do: “Ale Amang, marpamuati ma roham mida nasida, ai ndang diboto nasida na binahennasida i.
R : Anggiat ma lam tangkas huauhon panghophoponNa i, jala boi hutiru pambahenanNa i, na sai tongtong marroha pangoluhon tu na pasiaksiak diriNa.
L : Hata na paduahon, ima tu sahalak parjahat na targantung di silang i, na mananda dosana jala mangido asi ni roha sian Jesus, on do Hata ni Jesus: “Sadarion do ho rap dohot Ahu di Paradeiso”. Ungkap do dalan tu hangoluan di angka pardosa na mananda dosana jala na malungun di asi ni roha ni Tuhan i
R : (mangendehon) BE. No. 176:3 “Na Mungkap do Surgo ” BL. 3
Antong O tondingku tu Jesus ma ro. Ai las do rohaNa manjanghon nang ho, ai las do rohaNa manjanghon nang ho.

L : Hata na patoluhon ima na manoarahon hinaringkot ni parsaoran na denggan, di nanidokNa tu inana: ndi ma inang anakmi, jala tu siseanna didok: ndi ma inangmi!
R : Tutu do Silang ni Jesus i gabe pardengganan, pardengganan ni hita jolma tu Debata, nang pardengganan ni jolma maradophon dongan jolma.
L : Dihatahon Jesus do nang pandohan na patuduhon parungkilonNa, manaon panginona ni dosa ni jolma na jorbut i, dijouhon ma: “Ale Debatangku,Debatangku boasa tung tadinghononMu ahu?” Ingkon ganup hita hian do nian manganggukhon i, ingkon ganup hita hian do nian manaon hapunjungan i, alai Jesus na tarsilang i ma manganggukhonsa, asa ndang pola be anggukhononmu i. Dung diboto Jesus naung marujung saluhutna, asa jumpa na tarsurat i, ninna ma: Mauas Ahu.
R : Dibagasan Jesus i do taruli hita aek hangoluan, jala ganup na manjalo i na so tupa mauas be ibana rodi salelenglelengna.
L : Atik pe mangingking na bernit ditaon Jesus di Silang i, ndada soara panolsolion manang hoihoi manulak sitaononNa na tarbege sian simanghudap ni Jesus i, alai soara hamonangan do. On do didok Ibana: “nunga marujung”, nunga singkop pangoloionNa di ulaon Panghophopon i, jala nunga dihamonangkon Ibana parungkilon i.Dungi mangulahi marsoara na gogo ma Jesus, ninna ma: Amang tubagasan tanganMu ma hupasahat tondingku! Jadi dung didok i, dipaunduk ma uluna, dung i tos ma hosaNa.
(Manghuling ma giringgiring 7 hali marholangholang)—laos martangiang na hohom ma dibagasan rohana be………diiringi elekton mangendehon BE. 449:1. Sidung giringgiring diuduti marende)

R : (mangendehon)

BE.No. 449:3-4 “Sai solhot tu silangMi” BL. 449

3. Domu ma tu silangMi, i ma tioponhu.
Asa unang lilu au, Ho ihuthononhu.
Ref:
SilangMi Tuhanhi ima pujionhu,
paima sogot sahat au i endehononhu

4. Laos maniop silangMi sai paimaonhu.
GonkhonMi tu surgo i tu siteanonhu.
Ref: SilangMi Tuhanhi..d.u

14. KOOR:

15. Marende BE. No.83:1—

“Na lao do birubiru i” BL. 214 (p.pelean Ia,Ib)
Na lao do birubiru i mamorsan angka dosa
ni nasa hajolmaon i di benget ni rohaNa.
Diporsan do sahitta i, dilehon do diriNa i
tu tangan ni pamunu. Didaoni do na bernit i
rodi na tos hosanna i, didok: naeng porsanonHu
instrument…….
Ianggo Birubiru i, ima alealenta.
Na paluahon tondingki disuru Debatangku.
Didok mandok AnakNa i:”Sai topot ma pardosa i,
naung sun tinoruanHu. Balga tutu do rimasHi,
alai tarbaen do mombun i horhonon ni mudarMu”
instrument…….
“Na olo au ale Amang sian sandok rohangKu,
pasauthon lomo ni rohaM, rohaM sambing do guru”.
O holong ni rohaNa i, tung aha do tudosanMi,
na songon Ho margogo. Dilehon Debata hape
anakNa lao manaon sude, sitaonon ni na mago.
instrument…….
Saleleng na mangolu au, naeng ingotonhu Jesus.
Sude na binaenMi di au, hataM naeng hupatulus.
Ho naeng haholonganhu do, huhut ihuthononhu do
di dalan hangoluan. Tung ingkon Ho nampuna au
mangolu manang mate au, sai Ho do tioponhu.

instrument…….

O Tuhan hinauliMi sai naeng endehononhu.
Diringku ma peleanMi na naeng seahononhu.
O Jesus jalo ma au on, pasiat ma pamujingkon,
baen sangap di goarMu. Pasahat au tu surgo i
marhitehite mudarMi, baen intan di tumpalMu

16. JAMITA: Johannes 19:28-37

17. Marende BE.No. 413:1—“Hutanda Haporusanhi” BL. 275 (p.pelean II)
Hutanda haporusanhi na sonang i ma Silang i. Marendeende au disi, ai au na niasian i. Ref: ParsilangMi O Tuhanhi do haporusanhi. ParsilangMi O Tuhanhi tung sonang au disi..
instrument…….
Marlas ni roha ma disi do ganup na porsea i. Di pardengganan naung sun i di hau na pinarsilang i. Ref: ParsilangMi O Tuhanhi..d.u..

instrument…….
Mardame na marmusu i di hau na pinarsilang i. Na talu do sibolis i uju na mate Kristus i. Ref: ParsilangMi O Tuhanhi…d.u..

instrument…….

Nang parungkilon bolon ro manggaori au naung sonang do.

Boi monang jala sonang au marningot na manghophop au.

Ref: ParsilangMi O Tuhanhi…d.u.

18. TANGIANG: Pelean, Hamamate ni Jesus, Ale Amanami, Pasupasu
Di angka Huria na manorushon tu ulaon na badia dung sidung pelean II, diuduti ma langsung tu acara na di toru on andorang so tangiang Panutup.-

MANGARADE TU ULAON NA BADIA
Pdt : Huria ni Tuhanta, di Ari parningotan hamamate ni Tuhan Jesus sadarion,
udutanta dohot ulaon na badia, hombar tu na tinonahon ni Tuhan Jesus tu angka siseanNa andorang so di tangkup ibana. Ulaon na badia ima: Parningotan tu Tuhan Jesus Kristus, tanda hasesaan ni Dosa, dohot padan na imbaru taringot tu hangoluan na so ra suda.

1. Marende BE No. 152:1 “Jesus Na Mamorsan”
Jesus na mamorsan dosa ni portibi on, pangolu hami /
Jesus na marmosan dosa ni portibi on, pangolu hami /
Jesus na mamorsan dosa ni portibi on, sai pasonang hami /
Amen, Amen, Amen.

2. Agenda: Pangaradeon diri

3. Marende BE No 153:1 ”O JESUS NAUNG SINEAT”
O Jesus naung sineat, di hau na pinarsilang
rohaM tongtong daulat, nang uju Ho tarsilang
Marutang hosa hami, ditaon Ho dosanami, asi rohaM o Jesus

4. Agenda: Manjalo ulaon na Badia

5. Manganhon parpadanan nabadia huhut marende
(ende di tingki manjalo ulaon na badia)

BE No. 702:1-2 “Pangan ma Roti on”
1. Pangan ma roti on i ma daging ni Tuhan Jesus/
Inum ma sian i mudar ni Tuhanta do i.

Jalo ma pangan ma, asa sai tongtong Ho margogo/
Inum ma sian i ngolu na manongtong di ho.

BE. No. 155:1—“Naung moru do muse sataon” BL. 192
Tuson ma ho ale tondingku, dina mauas male ho.
Manjalo basa ni Tuhanmu pinaradeNa I di ho.
Dilehon Jesus do dagingNa marhitehite roti on.
Dilehon dohot do mudarNa marhitehite anggur on.

Ai nang tongtong pe ganup ari, mudarNa mangurasi au.
Huhut Ibana so mansadi,
manogu tu lambungNa au.
Sai naeng au mangan parpadanan ni Jesus Kristus Tuhanki.
Na padamehon parbadaan na pasonangkon rohangki

Asi rohaM di au O Jesus tumpahi au sadari on.
Ai hataMi do hupatulus manganhon parpadanan on.
Antong patiur ma rohangku marningot denggan ni basaM.
Ima na tinaonMi dosangku binaen ni holong ni rohaM

Patogu haporseaonku di hasasae ni dosangki.
Marsitiopan baen rohangku di mudarMi na durus i.
Sai ro ma Ho ale Tuhanku marhite parpadanan on.
JoroM ma baen nuaeng rohangku, Ho ma nampuna au tongtong

BE. No. 174:1—“Torop dope na siat I”
Torop do pe na siat i Di hasampuran rea
I pe hamu pardosa i Sai olo ma porsea
Ai Debata manjou hamu Tu hasonangan situtu
Hamu, hamu Dijou Debatamu.

Tama longang roham, ale Umbege pangontangna
Antong sai unang jua pe Tangihon pamiona
Ai Debata mamio ho Dibahen i sai ro ma ho
Sai ro, sai ro Tu surgo ma ho ro.

Pardosa ho didok roham, na so tama be dohot?
Ndang pola ala ni dosam, umbaen na sundat bongot.
Ai nunga sae do dosam i, digarar Tuhan Jesus i
Naung sae, naung sae, naung sae do dosami.

Haporseai ma hata i Ai i do hatuaon
Haposi Tuhan Jesus i MudarNa i ma golom
Ai nang gok dosa rohami Malua ho bahenon ni
Tutu, tutu Malua baenon ni.

Antong, beha roham disi ? Sai rap ma hita bongot
Tu hasampuran rea i Tu hasonangan sogot
Tapuji ma Tuhanta i Dibaen asi rohaNa i
Tongtong, tongtong asi rohaNa i.

6. Ende Pujipujian: BE. No. 9:1 “Hupuji holong ni” BL. 110 (jongjong)
Hupuji holong ni rohaMu O Tuhan Jesus Rajangki.
Tu Ho hulehon ma tondingku ai ido pinangidoMi. Huhalupahon ma diringku, mamingkir holong ni rohaMu

7. Tangiang Panutup


  • Koor / Persembahan Pujian :
  1. Borngin Parjolo       : Punguan Ina, Immanuel
  2. Borngin Paduahon  : Ina Hanna, Elfecho
  3. Borngin Patoluhon  : Lansia, AMA, N-HKBP
  4. Borngin Paopathon : ARBAB, Remaja, Pra-Remaja, PraNaposo

Notes: Acara bisa saja ada perubahan / atau disesuaikan setelah di kaji ulang.

Posted in Jumat AgungTagged , ,